سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

ارز دیجیتال که معادل فارسی آن رمز ارز می باشد در واقع یک نوع پول یا ارز دیجیتال است که جایگزین ارزهای رایج است. این نوع ارزها به صورت غیر متمرکز و در بستر شبکه بلاک چین فعالیت می کنند .

ادامه مطلب

سیستم معاملاتی ایچیموکو

نمودار Ichimoku Kinko Hyo معاملات با احتمال بالاتر را در بازار فارکس جدا می کند.نمودار تعادل نیز نامیده می شود، برای جریان اصلی جدید است اما محبوبیت خود را در میان معامله گران تازه کار و با تجربه افزایش یافته است. Ichimoku که به دلیل کاربردهایش در معاملات آتی و سهام شناخته شده است، نقاط داده بیشتری را نشان می دهد که عملکرد قیمت قابل اعتمادتری را ارائه می دهد.

ادامه مطلب

حباب سکه

حباب سکه اصطلاح رایجی است که اکثر افراد بازاری از آن استفاده می‌کنند. حباب قیمتی را می‌توان رقمی ناپایدار و غیر‌حقیقی دانست، که با قیمت عرضه شده کالا در بازار متفاوت است

ادامه مطلب

آشنایی با بازارهای مالی

آشنایی با بازارهای مالی از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا بازارهای مالی محلی است که اوراق بهادار، ارزها، سرمایه گذاری ها و دیگر ابزارهای مالی خرید و فروش می‌شوند. این بازارها بسیار پویا و پیچیده هستند و برای درک و موفقیت در این بازارها، آشنایی کامل با عوامل مختلفی از جمله رویدادهای اقتصادی، تحلیل تکنیکال و بنیادی، روندهای بازار، ریسک و مدیریت سرمایه ضروری است.

ادامه مطلب

آموزش استراتژی

انواع استراتژی‌های معاملاتی، باید مفاهیم اصلی مانند مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه و تحلیل روانشناسی تجارت را نیز مورد بطریقه قرار دهید. همچنین، مطالعه و تحلیل بازار مالی و انجام آزمایش‌های معاملاتی با استفاده از داده‌های تاریخی نیز می‌تواند به شما کمک کند تا استراتژی‌های معاملاتی خود را بهبود بخشید.

ادامه مطلب