قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

با تشکر از اینکه موسسه آموزشی آقای کریپتو را انتخاب کرده‌اید. موسسه آموزشی آقای کریپتو با هدف ایجاد دوره های آموزشی، مقالات در رابطه با بازارهای مالی،تحلیل ها (شاخص کل بورس،بیت کوین،ارز دیجیتال و سهم بورس) شروع به فعالیت نموده است.
به لحاظ تامین حقوق تولید کنندگان و استفاده کنندگان محتواهای الکترونیکی و همچنین راحتی همه کاربران قوانینی وضع شده است، که کاربران می بایست طبق آن عمل کنند. این قوانین به صورت کامل در زیر منتشر شده‌اند و ممکن است در هر زمان تغییر کنند. لطفاً جهت مشاهده آخرین قوانین وب سایت به پیغام‌هایی که ممکن است برخی از روزها به هر نحوی به اطلاع کاربران برسد، دقت فرمایید یا اینکه هر چند وقت یکبار به همین صفحه مراجعه نمایید. شما با ثبت نام در سایت تایید می‌کنید که «قوانین و مقررات» را خوانده و پذیرفته‌اید. معنی مفاهیم به کار برده شده را در انتهای این متن توضیح داده‌ایم.

 

قوانین عمومی

۱- این سایت تابع قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافقنامه حاکم خواهند بود.

۲-کلّیه‌ی مکاتبات الکترونیکی میان کاربران و موسسه از طریق سیستم تیکت (پیام درون سایت) صورت می‌گیرد. ارسال پیام از طریق این سیستم به منزله‌ی ابلاغ تلقّی می‌گردد.

۳- همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تاییدمشتری است و مکاتبات و پاسخ‌های احتمالی موسسه به درخواست‌ها از طریق آنها صورت می‌گیرد.

ثبت نام

۴- برای ثبت نام در سایت باید یک شماره موبایل یا آدرس ایمیل معتبر داشته باشید که در فرآیند ثبت نام از طریق ارسال کد تایید احراز هویت می‌شود.

۵- کاربری هر فرد شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، موسسه مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.

شرایط انتشار محتوا

۶- ادمین برای ثبت محتوا یا برگزاری کلاس‌های آنلاین ملزم به ارائه مدارک احراز هویت فردی هستند و در صورتی که برای موسسه محرز گردد که کاربری با تخطی از قوانین در حال انتشار محتوا است نوع کاربری آنها را به تغییر خواهد داد و هیچگونه ادعایی در مورد درآمد این حساب کاربری قابل پذیرش نیست.

۷- ادمین محترم فقط مجاز به ثبت محتواهای طراحی خودشان هستند. اصالت طراحی آزمون و محتواهای آموزشی را موسسه تعهد می‌نمایند و در صورت وجود هر گونه ادعای اشخاص ثالث در خصوص تالیف مطالب ثبت شده، مسئولیت آن را بر عهده می‌گیرد. در صورت احراز انتشار محتواها در سایت‌های دیگر یا شبکه‌های اجتماعی، جرایم متناسبی از محل درآمد سایت کسر می‌گردد.

۸- هر محتوایی که توسط کارشناسان موسسه تایید می‌گردد، به مدت زمان نامحدود انتشار می‌یابد، مگر اینکه بنا به دلایل علمی، کارشناسان تصمیم به توقف انتشار آن بگیرند. بنابراین امکان حذف هیچ محتوایی بعد از تایید وجود ندارد.

۹- ثبت یا جستجو، طبقه‌بندی علمی مبتنی بر رویه‌های موجود که به منظور دسترسی بهینه کاربران در نظر گرفته شده است.

۱۰- احترام به نظر کارشناس داوری محتواها و انجام اصلاحات درخواست شده توسط وی ضروری است. بدیهی است نظر کارشناس داوری در خصوص محتواها نسبت به هر چیز دیگری از اولویت بالاتری برخوردار است.

۱۱- استفاده از آدرس آیدی شخصی، گروه یا کانال تلگرام و همچنین سایر شبکه‌های اجتماعی، آدرس وبلاگ‌ها و وب سایت‌ها به عنوان واترمارک فایل‌ها و همچنین درج اطلاعات تبلیغاتی در قسمت توضیحات، یا هر فرمی از سایت، ارسال پیام تبلیغاتی به کاربران سایت و همچنین استفاده از هر گونه لینک یا واترمارک در داخل فایل‌ها ممنوع است.

۱۲- رمزگذاری هیچ‌یک از فایل‌ها به هر شکلی مجاز نیست و کارشناسان موسسه حق دارند پس از حذف رمز، فایل را تایید نمایند.

استفاده از خدمات

۱۳- استفاده و جستجوی شما در وب سایت موسسه با مسئولیت شخصى خود شما صورت مى‌گیرد. موسسه تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى ناشى از دسترسى و استفاده شما از سایت ندارد.

۱۴-.بازگشت وجه تنها برای مواردی که اشکال آن طی بررسی گزارش خطای کاربران یا مشاهده توسط کارشناسان اثبات شده باشد.

۱۵- در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات محصول و محصول ارائه‌شده به خریدار، خریدار موظف است مراتب را از طریق «ارسال گزارش خطا» به موسسه اعلام نماید تا ضمن پیگیری و اصلاح نسبت به مسترد کردن وجه به کیف پول اقدام کند.

۱۶- موسسه آموزشی آقای کریپتو، دوره ها ،تحلیل ها و مقالات آموزشی را نمایش می‌دهد. آزمون‌ها و محتواهای مندرج در سامانه ممکن است توسط کارشناسان بصورت مداوم تغییر کند و یا به روز شود.

۱۷- با وجود آنکه موسسه حداکثر تلاش خود را با استفاده از یک تیم داوری جهت بررسی محتواها بکار مى‌بندد، به هیچ وجه صحت و کیفیت آنها را تضمین نمى‌نماید.

۱۸- موسسه هیچگونه تعهد و یا مسئولیتى در قبال آزمون‌های ثبت شده توسط کارشناسان، در این سایت به عهده نمی‌گیرد. آزمون‌ها در سایت، توسط کارشناسانی ثبت می‌شوند که هیچ نوع رابطه‌ی حقیقی و یا حقوقی با این سایت ندارند. مسئولیت مستقیم آزمون ثبت شده، با کاربر ثبت کننده آن می‌باشد و صحت و سقم آن توسط موسسه ادعا و یا تضمین نمی‌شود.

۱۹- موسسه به صورت کاربر محور است و تنها محتواهایی را که توسط کاربران تولید و ثبت شده است، انتشار می‌دهد.

۲۰- هر گونه کپی برداری از محتواهای سایت در مقالات آموزشی، تحلیل ها، نرم افزار و دوره ها به هر شکلی ممنوع است. استفاده تجاری از محتواها مطابق قانون «حمایت از حقوق مولف در بستر مبادلات الکترونیکی، قانون ترجمه و تکثیر و قانون تجارت الکترونیکی» مجاز نیست.

۲۱- انتشار مطالب موسسه آموزشی آقای کریپتو، در شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها یا سایت‌های دیگر ممنوع است. پست اصل فایل‌ها و یا اسکرین شات از صفحات فایل‌ها و مطالب سایت در کانال‌های تلگرام یا پیج‌های اینستاگرام ممنوع است و موسسه به هیچ شخص یا نهادی اجازه انتشار محتواها را نداده است. هر کاربر عضو یا مهمان موسسه که حقوق کپی رایت را نقض نماید، ملزم است کلیه خساراتی را که در اثر عدم پایبندی به این امر متوجه موسسه می‌شود، جبران نماید. تقویم خسارت با کارشناسان موسسه بوده و کاربر متخلف متعهد به پرداخت مبلغ برآوردی موسسه گردیده و حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می‌نماید.

۲۲- با خرید هر محتوا، صرفاً مجوز بهره‌برداری از آن‌ به‌صورت غیر انحصاری، غیر قابل انتقال، بدون محدودیت زمانی و برای یک شخص به شما اعطا شده است.

۲۳- موسسه صرفا نمایش دهنده اطلاعات است و هیچ ارتباطی با آنها ندارد، با وجود تلاش فراوان برای ارائه اطلاعات صحیح به کاربران موسسه هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات درج شده ندارد و صرفا امکان نمایش اطلاعات ارسالی توسط سایر کاربران را مهیا کرده است.

۲۴- عدم دسترسی خریدار به لینک دانلود یا وجود مشکل در دانلود، مانع تحویل محصول نمی‌گردد و خریدار باید مشکل را با پشتیبانی جهت رفع در میان بگذارد.

۲۵- موسسه مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده‌ی خریدار از محصول خریداری‌شده ندارد.

سیاست‌های مالی

۲۶- قیمت گذاری فایل‌ها توسط کارشناسان موسسه صورت می‌گیرد و کاربر ثبت کننده متعهد می‌گردد که به نظر کارشناس داوری در این خصوص احترام بگذارد.

۲۷- بخشی از هزینه فروش هر محتوا مطابق جدول حق تألیف محاسبه و به عنوان درآمد مدرس منظور می‌شود.

۲۸- سیستم خرید در سایت به صورت شارژ کیف پول است و پس از شارژ حساب اعتباری خود در موسسه می‌توانید نسبت به دانلود فایل‌ها اقدام نمایید. شارژ کیف پول کاربران تا مدت زمان نامحدودی اعتبار دارد و با خرید از سایت اعتبار آن کاهش می یابد.

 

نظرات کاربران

۲۹- بخش نظرات در صفحه ، امکان اشتراک‌گذاری تجربه‌ی دانش پذیر را می‌دهد. بدیهی است بخش نظرات این قسمت با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرشان را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش در نمی‌آیند. موسسه در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید موسسه نیست.

 

۳۰- شرایط و قوانین پاسخ به پرسش و درج نظر

۱- فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
۲- در بخش نظرات به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایا را در کنار هم بررسی کنید.

۳- کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.

۴- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.

۵- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.

۶- توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن جدا خودداری کنید.

۷- بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.

۸- لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.

۹- هرگونه توهین به مقامات دولتی و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی و یا تمسخر بصورت طنز ممنوع می‌باشد.

موارد انسداد یا حذف کاربر

۳۱- قرار دادن لینک یا فایل تصویری مستهجن، غیراخلاقی و سیاسی در تصویر پروفایل یا عنوان کاربری

۳۲- مطرح کردن مباحث نژاد پرستانه و یا اهانت به مذاهب، ادیان، ملیت‌ها و قومیت‌های مختلف

۳۳- مطرح کردن هر نوع مطلب و ارائه نرم‌افزار در خصوص هک و هک کردن و فیلتـرشکن

۳۴- استفاده از نام‌های کاربری مورد استفاده توسط پشتیبانی سایت، لوگوی موسسه در پروفایل، عکس مقامات رسمی کشوری و لشکری به عنوان تصویر پروفایل

۳۵- بی‌توجهی به مقررات سایت و یا هشدارهای مدیریت و کارشناسان در راستای فعالیت

۳۶- ایجاد مزاحمت و اهانت یا بی‌احترامی به کارشناسان و مدیران سایت

سیاست‌ حفظ حریم خصوصی

۳۷- در صورت استفاده از موسسه با سیاست‌های آن موافقت می‌کنید. ما تنها اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کنیم که با آن بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم و حساب کاربری شما را در برنامه بهبود دهیم. ما از اطلاعات شخصی شما استفاده‌ دیگری نخواهیم کرد.

مسئولیت‌ها و رفع مسئولیت‌ها

۳۸- ما تنها به وعده‌های صریح و آشکاری که در این توافقنامه داده‌ایم تعهد داریم و در قبال برداشت‌های ضمنی از توافقنامه هیچ مسئولیتی نداریم.

۳۹- ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که محتوا یا دسترسی شما به وبسایت بدون وقفه و مشکل باشد و باقی بماند، و اینکه ایرادها رفع شوند، ولی هیچکدام از این موارد را نمی‌توانیم تضمین کنیم و تضمینی نمی‌دهیم.

۴۰- ما تلاش می‌کنیم که دسترسی شما به وبسایت برقرار باشد، و وبسایت یا محتوای آن از نظر صحت، دقت، به‌هنگام بودن، کامل بودن، قابل اعتماد بودن، و موارد مشابه برای شما قابل تکیه و قابل اعتماد باشد، ولی هیچکدام از این موارد را نمی‌توانیم تضمین کنیم و (و مسئول نیستیم).

۴۱- چنانچه هرگونه خسارت غیرمستقیم یا تصادفی یا ویژه، یا لطمهٔ غیرمستقیم یا تصادفی یا ویژه به درآمد یا سود شما رخ بدهد که ناشی از استفاده از و/یا دسترسی به وبسایت و محتوای آن، و یا ناتوانی در استفاده از وبسایت و/یا دسترسی به وبسایت باشد، مسئولیتی متوجه ما نخواهد بود.

۴۲- مسئولیت هرگونه عواقب و خسارت ناشی از برقراری تماس بین شما و هر کاربر دیگری، برعهدهٔ خود شما است.

۴۳- ما وبسایت خود را از داخل ایران اداره می‌کنیم. در نتیجه قوانین جمهوری اسلامی ایران نافذ هستند و موسسه از قوانین و مقررات ایران پیروی می‌کند و تحت نظام قضایی ایران عمل خواهد کرد. هر گونه قانونی که به‌شکل اجتناب‌ناپذیر و رد ناشدنی در موردی و موضوعی وارد باشد و صدق کند، در آن زمینه قانون نافذ محسوب خواهد شد.

سایر موارد

۴۴- شرایط و قوانین فوق در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز موارد فورس ماژور، موسسه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

۴۵- با توجه به مفاد قرارداد حاضر، موسسه حق استفاده‌ی غیر انحصاری، قابل‌فسخ و غیرقابل‌ انتقال از سامانه‌ را به («کاربر») اعطا می‌کند. کلیه‌ی‌ حقوق، مالکیت و منافع سامانه‌ در مالکیت انحصاری شرکت پیشرو کنترل راوند است.

تعاریف

کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی است که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، امکان استفاده از خدمات موسسه را دریافت می‌کند. کاربران در موسسه به سه دسته تقسیم می‌شود:
دانش پذیر ، مدرس و کارشناس

مدرس: در این قرارداد شخص حقیقی یا حقوقی که به‌واسطه‌ی‌ موسسه اقدام به انتشار یک محتوا به‌صورت آنلاین می‌نماید.

حساب کاربری: کاربر از طریق این حساب می‌تواند فهرست محتوای خریداری‌شده یا منتشرشده‌ی خود را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات کاربر در آنجا ثبت‌شده و قابل‌ ویرایش و بروزرسانی است.

کیف پول: یک مفهوم انتزاعی از کیف پول مرسوم که هنگام خرید و فروش آنلاین جهت نگهداری اطلاعات حساب افراد (اعتبار) در فروشگاه آنلاین استفاده می‌شود. اعتبار موجود در کیف پول از طریق خرید شارژ الکترونیکی قابل‌ افزایش است و معمولاً در صورت وجود اعتبار کافی در کیف پول کاربر، برای پرداخت صورتحساب.

تیکت (پیام): سند الکترونیکی که حاوی مکاتبات با کارشناسان موسسه است.

پشتیبانی: منظور از پشتیبانی، پاسخگویی به مشکلات مربوط به دانلود محصول و محتوای آن است.

درگاه پرداخت: یک سرویس تجارت الکترونیک است که کارت‌های بانکی را برای پرداخت جهت فروشگاه‌های آنلاین و سنتی پردازش می‌کند. درگاه پرداخت انتقال اطلاعات کلیدی بین پورتال پرداخت موسسه آموزشی آقای کریپتو به پردازنده/بانک را تسهیل می‌کند.