در دنیای فرصت ها آقای کریپتو همراه شماست...

تحلیل تکنیکال نماد آسیا

براساس رای گیری از بین نماد های انتخابی ( آسیا ، ساروم ، وبصادر ، وتوسا ، لپارس ) توسط کاربران...

زمان مطالعه

2

تاریخ انتشار

اردیبهشت 3, 1402

اشتراک گذاری:

براساس رای گیری از بین نماد های انتخابی ( آسیا ، ساروم ، وبصادر ، وتوسا ، لپارس ) توسط کاربران، نماد آسیا در گروه بیمه و بازنشستگی برای تحلیل انتخاب شده است.

تایم فریم ماهانه (Monthly)

در تایم فریم ماهانه نماد آسیا قیمت بعد از اصلاح ، روند صعودی دارد که بر سرراه آن سه محدوده مقاومتی که در تصویر زیر مشخص شده وجود دارد که دومین و سومین محدوده مشخص شده مهم هستند و امکان دارد قیمت به آن واکنش نشان دهد.
در  مقابل آن ناحیه آبی رنگ مشخص شده محدوده حمایتی می باشد.درصورتی که قیمت روند نزولی پیدا کند در محدوده مشخص شده واکنش نشان می دهد.

تایم فریم هفتگی (Weekly)

در تایم فریم هفتگی قیمت از روند نزولی به روند صعودی تبدیل شده است.درحال حاضر در تصویر زیر روند تشکیل شده و بعد از آن امکان معامله با خط mtr وجود داشته که قیمت بعد از آن به صورت شارپ پرقدرت به بالا رفته و در محدوده یا سقف تاریخی خود در حال نوسان می باشد.

تایم فریم روزانه(Daily)

حال به بررسی نماد آسیا در تایم فریم روزانه می پردازیم.در حال حاضر قیمت در محدوده مقاومتی قرار دارد که قیمت می تواند ۳ واکنش (سناریو )را به خود ببیند اولین واکنش قیمت این است که بعد از کندل قرمز رنگ قیمت به صورت شارپ به دومین محدوده مقاومتی برسد ،دومین حالت ؛ در محدوده مقاومتی رنج تشکیل شود و قیمت به صورت صعودی به دومین محدوده مقاومتی مشخص شده را لمس کند و اما در سومین حالت ؛ قیمت می تواند اصلاحی داشته باشد و بعد از آن اصلاح به صورت شارپ به محدوده بالا برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود به حساب کاربری

حساب کاربری ندارید؟ 

ثبت نام

این فیلد ضروری است .
این فیلد ضروری است .
این فیلد ضروری است .

حساب کاربری دارید؟ ورود