در دنیای فرصت ها آقای کریپتو همراه شماست...

تحلیل تکنیکال نماد خوساز

براساس رای گیری از بین نماد های انتخابی ( خوساز ، شخارک، تپکو ، ستران ، .پاسار ) توسط کاربران...

زمان مطالعه

2

تاریخ انتشار

اردیبهشت 15, 1402

اشتراک گذاری:

براساس رای گیری از بین نماد های انتخابی ( خوساز ، شخارک، تپکو ، ستران ، .پاسار ) توسط کاربران، نماد خوساز در گروه خودو و قطعات برای تحلیل انتخاب شده است.

تایم فریم ماهانه (Monthly)

در تایم فریم ماهانه نماد خوساز قیمت در محدوده مقاومتی مهم می باشد همانطور که قابل مشاهده می باشد در صورتی که قیمت در محدوده مقاومتی به صورت شارپ به بالا حرکت کند به دومین ناحیه مقاومتی می رسد.

تایم فریم هفتگی (Weekly)

در تایم فریم هفتگی این نماد قیمت در محدوده مقاومتی مهمی قرار دارد همانطور که در تصویر زیر تحلیل شده قیمت در این حالت ۳ واکنش را می تواند به خود نشان دهد.
حالت اول (سناریو ۱) : قیمت در محدوده مقاومتی به صورت شارپ به سمت بالا حرکت می کند تا به دومین محدوده مقاومتی مشخص شده برسد.
حالت دوم (سناریو ۲) : قیمت در محدوده مقاومتی شکسته و روند نزولی تشکیل می دهد تا به اولین محدوده حمایتی برسد و بعد از آن به صورت شارپ قیمت به بالا حرکت می کند.
حالت سوم (سناریو ۳) : در حالت سوم قیمت از محدوده مقاومتی شکسته و حرکتی نزولی تشکیل می دهد و بعد از گذشت از اولین محدوده حمایتی مشخص شده و لمس دومین محدوده حمایتی آن را شکسته و  حرکتی صعودی تشکیل می دهد.

تایم فریم روزانه(Daily)

حال به بررسی نماد خوساز در تایم فریم روزانه (کوتاه مدت) می پردازیم.
در حال حاضر همانطور که در تصویر زیر مشخص شده قیمت در محدوده مقاومتی مهمی قرار دارد که بر سر راه قیمت دو محدوده حمایتی و یک محدوده مقاومتی قرار دارد. که قیمت در سه حالت می تواند واکنش نشان دهد.
حالت اول (سناریو ۱) : قیمت که در محدوده مقاومتی قرار داردکه به صورت شارپ به سمت بالا حرکت می کند تا به دومین محدوده مقاومتی مشخص شده در تصویر برسد.
حالت دوم (سناریو ۲) : قیمت در محدوده فعلی شکسته می شود تا به اولین محدوده حمایتی مشخص شده برسد که بعد از آن به صورت صعودی پرقدرت به بالا حرکت می کند تا به دومین محدوده مقاومتی برسد.
حالت سوم ( سناریو ۳): در این حالت قیمت بعد از شکست در محدوده فعلی روند نزولی دارد تا به دومین محدوده حمایتی سبز رنگ برسد و سپس به صورت شارپ پر قدرت به بالا حرکت می کند تا زمانی که قیمت به دومین محدوده مقاومتی مشخص شده برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود به حساب کاربری

حساب کاربری ندارید؟ 

ثبت نام

این فیلد ضروری است .
این فیلد ضروری است .
این فیلد ضروری است .

حساب کاربری دارید؟ ورود